Milli Eğitim Bakanlığından öğrenci, öğretmen ve velilere yaz tatili mesajı
Milli Eğitim Bakanlığı, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrencilere, öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili temennisinde bulundu.
Milli Eğitim Bakanlığı, eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla sosyal medya hesaplarından yaz tatili mesajı yayımladı.
Bakanlık, bir eğitim öğretim yılının bilgi, emek, sabır ve dayanışmayla tamamlandığını belirterek, yıl boyunca gösterdikleri gayret ve azim dolayısıyla öğrencileri tebrik etti.
Açıklamada, öğrencilerin yaz tatilini aileleri ve sevdikleriyle birlikte dinlenerek, yeni deneyimler kazanarak ve kendilerini geliştirecek faaliyetlerle geçirmeleri temennisinde bulunuldu.
Milli Eğitim Bakanlığı, ülkenin geleceğinin inşasında büyük emek veren öğretmenlere özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür ederken, çocukların eğitim yolculuğuna verdikleri destek ve iş birliği nedeniyle velilere de şükranlarını sundu.
Bakanlık, tüm öğrenci ve öğretmenlere sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili dileyerek, yeni eğitim öğretim yılında okullarda yeniden buluşma temennisini paylaştı. (İLKHA)